Opowiadanie krowa za dziesięć pies za pięć tekst




Krowa w kłótni nic nie zdziała, pomoc z Ciebie .Jak nie nudzić się w podróży?. Proszę uzupełnić s.45-46.Przeczytaj bardzo uważnie opowiadanie G. Kasdepkego „Krowa za dziesięć, pies za pięć" (podręcznik str. 80 - 84) i odpowiedz ustnie na pytania: Z jakiej książki pochodzi przeczytany fragment i kto jest jego autorem?. Ja to jeden, dwa to cielątko, trzy to krowa, cztery to byk, pięć to koń.-Ach ty hultaju !. Niby nic podejrzanego, ptaki często przylatywały na parapet podjeść wysypywanych przeze mnie co rano okruszek.. W kartach ćwiczeń proszę wykonć ćwiczenia ze stron 66 i 67.. 1.Poproś rodzica, aby przeczytał ci opowiadanie ,, '' Krowa łaty przeczesała i już ryknąć głośno miała, kiedy tuż w pobliżu ucha byk zamruczał, niczym mucha: „Do spaceru jesteś skora, już za mała Ci obora?. Odczytywanie fragmentów tekstu, w którym są opisane zasady gry .. Będąc pół roku u jednego właściciela, staje się jemu wierny, oddany, wpatrzony jak w obrazek, stara się jak najbardziej przypodobać, popisuje się w celu zwrócenia na siebie uwagi.Proszę przeczytać opowiadanie "Krowa za dziesięć, pies za pięć!". Redagowanie odpowiedzi na pytania.. matematyczna.. G. Kasdepkego ze s.80- 84 (podręcznik) i odpowiedzieć ustnie na pytania 1, 2 i 3 ze s.84.. Porządkowanie planu wydarzeń.. (z książki .. Opracowania zadań z popularnych podręczników do matematyki, fizyki, chemii, biologii, geografii i innych..

pt." Krowa za dziesięć, pies za pięć !"

W-F. temat: Mój pomysł na zabawę.. Możesz spróbować przeczytać sam.. Pan Kazimierz i pani Monika dołączają do gry.. Wyjaśnienie znaczenia wyrazów : podekscytowany, skwapliwie.. Tata tłumaczy wszystkim zasady gry.. Informatyka-Powtórzyć i utrwalić wiadomości klasy trzeciej.Na początku pomyślałam, że to robota kreta.. - Gdzie rozgrywa się akcja opowiadania?Zapoznaj się z treścią opowiadania Grzegorza Kasdepke pt. „Krowa za dziesięć, pies za pięć".. Odczytywanie wskazanych fragmentów tekstu Krowa za dziesięć, pies za pięć.Wysłuchanie ze zrozumieniem opowiadania Grzegorza Kasdepkego Krowa za dziesięć, pies za pięć!. Kacper z szuflady).. Poczekaj, ja ci pokażę - zarżał koń i ruszył galopem za koziołkiem.. Portal i aplikacja edukacyjna gdzie szybko znajdziesz odpowiedzi i pomoc na zadania.2.. Dzieje się tak dlatego, że uważane jest za formę najłatwiejszą.. Wymyślcie zabawę umilającą czas w trakcie podróży lub na wakacjach.. Praca na ocenę z edukacji polonistycznej.- Wyszukujemy fragmentów tekstu, w którym są opisane zasady gry „Krowa za dziesięć", oraz fragmentu najbardziej zabawnego - podręcznik s.80-84 - Układamy i zapisujemy odpowiedzi na pytania dotyczące opowiadania „Krowa za dziesięć, pies za pięć!". Kto jest bohaterem opowiadania?. Uporządkuj plan wydarzeń opowiadania wykonując zad..

Krowa za dziesięć, pies za pięć!

Policjanci chcą aresztować biznesmena.Czytanie opowiadania ,, Krowa za dziesięć, pies za pięć".. Podręcznik s. 80 - 84 Odpowiedz na pytania: - Z jakiej książki pochodzi wysłuchany fragment i kto jest jej autorem?. Otwórz podręcznik s. 80 - 84 i przeczytaj fragment książki „Kacper z szuflady" - „Krowa za dziesięć, pies za pięć".. Zajęcia online.. 4.^Krowa za dziesięć, pies za pięć wysłuchanie opowiadania G. Kasdepke.. -Siedem to baran, osiem - pies, dziewięć to kot a dziesięć to .Opowiadanie stanowi jedną z najczęściej wybieranych przez uczniów form wypracowań.. Opowiadanie należy nauczyć się czytać.. Wybież sobie jedną stronę z czytania ze zrozumieniem, postaraj się zrobić samodzielnie.. Opowiedz domownikowi zgodnie z planem wydarzeń opowiadanie.. Tworzenie i zapisywanie zdania o znaczeniu przeciwnym do podanego .Przeczytajcie ze zrozumieniem opowiadanie G. Kasdepke pt. "Krowa za dziesięć, pies za pięć!. Odpowiedz ustnie na pytanie 1, 2 i 3 pod tekstem.Wyjechałem kontynuować naukę do miasta, gdzie mieszkała i pracowała już pewien czas moja siostra; jednak za każdym razem, gdy wracałem do domu, wybierałem się na długi spacer po lesie, z niknącą nadzieją, że może napotkam cudem miejsce doczesnego spoczynku Busa.Pies- najlepszy przyjaciel człowieka Pies, to zwierzę, które najbardziej przywiązuje się do człowieka..

Wypowiedzi uczniów na temat przeczytanego tekstu.

Główni bohaterowie rozpoczynają grę "Krowa za dziesięć".. Tekst Kaszuby _- rozmowa na temat kultury kaszubskiej.. Napisz w zeszycie tylko odpowiedzi na pytania: 1) Kto jest bohaterem opowiadania?. Odszukaj w leksykonie znaczenie wyrazów i zwrotów: strzyc uszami, skwapliwie i podekscytowany.Ryczy krowie więc co siła, by porządek tam zrobiła.. Pani konduktor czuje się obrażona i wzywa kierownika pociągu.. Dopiero w nocy na jaw wyszła straszna prawda.. z książki „Kacper z szuflady"- podręcznik s. 80-84.. - Gdzie rozgrywa się akcja opowiadania?. 3) Jaką zabawę wymyślili bohaterowie opowiadania i jakie były jej zasady?Na początek posłuchaj opowiadania Grzegorza Kasdepkego Krowa za dziesięć, pies za pięć Wyjaśnij znaczenia wyrazów: podekscytowany , skwapliwie oraz ", a następnie wykonajcie ćwiczenia ze s.66-67.. Łączenie zdań.. Znajdziesz je w podręczniku.. (z książki Kacper z szuflady).. Ustnie odpowiedz na pytania pod tekstem i w Leksykonie przeczytaj znaczenie wyrazów: strzyc uszami, skwapliwie - str.111, podekscytowany - str.110.Przeczytaj opowiadanie G. Kasdepkego ,,Krowa za dziesięć, pies za pięć''.. - Kto jest bohaterem opowiadania?. Gdzie rozgrywa się akcja opowiadania?Przeczytaj ze zrozumieniem opowiadanie Grzegorza Kasdepkego .. temat: Obliczenia kalendarzowe i zegarowe..

- ryknęła krowa i pobiegła za koziołkiem.

Karty ćwiczeń: Proszę wykonać ćwiczenia,które nie zostały wykonane.. 3 w kartach ćwiczeń str. 67. ul. Królewska 8.. Przeczytaj ze zrozumieniem opowiadanie „Krowa za dziesięć, pies za pięć".Tak wyśmiewać się starszych!. 2.Wykonaj w ćwicPrzypomnij sobie treść opowiadania „Krowa za dziesięć, pies za pięć !".. - karty ćwiczeń zad.1 s.661.. Wysłuchanie opowiadania pt. Wypowiedzi U. na temat przeczytanego tekstu.. Wypowiedzi uczniów na temat przeczytanego tekstu.. Odpowiedzi ustne na pytania: bez wysyłania - Z jakiej książki pochodzi wysłuchany fragment i kto jest jej autorem?. Początek i koniec _ z cyklu ^Listy od Hani i Henia .Edukacja polonistyczna-proszę przeczytać opowiadanie ,,Krowa za dziesięć,pies za pięć!". Leksykon - wyjaśnienie znaczenia wyrazów: podekscytowany, skwapliwie oraz zwrotu strzyc uszami.Poproś mamę lub tatę, a jeśli chcesz możesz przeczytać samodzielnie opowiadanie z podręcznika str.80-84 "Krowa za dziesięć, pies za pięć!. Krowa za dziesięć, pies za pięć!. Ułóż z liter podanych wyrazów jak najwięcej nowych słów ; Ulubiona zabawa.Edukacja wczesnoszkolna klasa 3 b Lekcja nr 50 5 czerwca 2020 Witaj I Edukacja polonistyczna Temat: Jak nie nudzić się w podróży ?. Zaskoczeni pasażerowie widzą za oknem cyrkowego słonia.. Karty ćwiczeń: ćw.1,2 str.66 ćw.3,4,5,6 str.67 Edukacja matematyczna-Powtórzenie i utrwalenie wiadomości.. Leksykon - wyjaśnienie znaczenia wyrazów: podekscytowany, skwapliwie oraz zwrotu strzyc uszami.. - Kto jest bohaterem opowiadania?. Odczytywanie fragmentów tekstu, w którym są opisane zasady gry ,,Krowa za dziesięć , pies za pięć.. - Jaką zabawę wymyślili bohaterowie opowiadania i jakie były jej .Wysłuchanie ze zrozumieniem opowiadania Grzegorza Kasdepkego Krowa za dziesięć, pies za pięć.. Zapisywanie propozycji zabawy lub gry.Przeczytaj opowiadanie Grzegorza Kasdepkego Krowa za dziesięć, pies za pięć!. Dobrą radą ja Ci służę - skończysz podróż z wielkim guzem.. Zobaczył ich byk.. Ale minęło pięć minut, dziesięć, piętnaście, a tajemnicze dźwięki nie cichły .Szkoła Podstawowa w Debrznie.. Porządkowanie planu wydarzeń.. Opisywanie tradycyjnego stroju kaszubskiego.. 2) Gdzie rozgrywa się akcja opowiadania?. Poproś rodziców o przeczytanie opowiadania G. Kasdepke ,,Krowa za dziesięć, pies za pięć".. 59 8335213. [email protected]łuchanie ze zrozumieniem opowiadania ..



Komentarze

Brak komentarzy.